Zarządzaj moją rezerwacją

Zarządzaj moją rezerwacją to platforma, na której można łatwo zarządzać wszystkimi rezerwacjami i szczegółami podróży oraz pobierać bilety.

W Zarządzaj moją rezerwacją można:


Pamiętaj: Flix pobiera opłatę za obsługę, aby stale inwestować w narzędzia dla pasażerów, które zwiększają wygodę podróżowania, takie jak: Zarządzaj moją rezerwacją / samoobsługowe narzędzie do zmiany podróży, dodawanie bagażu. Więcej informacji można znaleźć na stronie https://www.flixbus.pl/ogolne-warunki-handlowe-i-rezerwacji.

Zmienić pasażerów i ich dane kontaktowe

Chcemy mieć pewność, że Twoje dane kontaktowe są aktualne, dlatego wszelkie zmiany są bezpłatne. Nie zapomnij dodać swojego numeru telefonu, aby otrzymywać aktualizacje dotyczące podróży za pośrednictwem wiadomości SMS.

Aby zmienić dane pasażera, kliknij na "Edytuj / usuń pasażerów".
Aby zmienić dane kontaktowe głównego pasażera, kliknij na „Edytuj dane kontaktowe”.

Jeśli będzie różnica w cenie w stosunku do pierwotnej rezerwacji, być może będzie konieczne zapłacenie za edycję danych pasażera. Bilety są przypisane do osoby; aby usunąć pasażera, należy kliknąć na „Anuluj podróż(e)".

Zmień datę lub godzinę podróży

Aby zmienić datę lub godzinę podróży, kliknij na "Zmień datę lub godzinę odjazdu" i potwierdź nowy wybór. Pamiętaj, że możesz edytować rezerwację do 15 minut przed odjazdem autobusu. Aby wybrać nowy kierunek podróży, należy anulować podróż i wybrać nową.

W zależności od nowej podróży, możliwe, że będzie trzeba zapłacić za różnicę w cenie biletu lub otrzymasz zwrot pieniędzy, jeśli nowa podróż okaże się tańsza. Można zmienić datę podróży o dowolnej porze.

Zmień/dodaj miejsce i bagaż dodatkowy

Możesz zarezerwować swoje miejsce dla dodatkowego komfortu lub by upewnić się, że wszyscy będą siedzieć razem w przypadku rezerwacji grupowej. W każdej chwili można też dodać nowy bagaż dodatkowy lub bagaż gabarytowy.

Wszystkie zmiany są uzależnione od dostępności w danej podróży.

Anuluj rezerwację

Jeśli zechcesz odwołać swoją podróż lub jej część, dostępne opcje zwrotu kosztów będą zgodne z warunkami panującymi na rynku, po którym podróżujesz.

Aby anulować całą rezerwację lub część podróży, kliknij na "Anuluj podróż(e)".
Aby usunąć pasażerów z rezerwacji, kliknij na "Edytuj / usuń pasażerów".
Aby anulować dodane miejsca lub bagaż, kliknij na "Anuluj bagaż / dodatki".

Możesz anulować swój bilet do 15 minut przed odjazdem i otrzymać pełny lub częściowy zwrot kosztów w postaci vouchera. Sprawdź naszą politykę anulowania tutaj.

Zarządzaj opóźnieniami i odwołaniami

Jeśli Flix odwołał Twój przejazd lub jest odpowiedzialny za znaczne opóźnienie odjazdu, możesz uzyskać dodatkowe wsparcie. Zarządzaj moją rezerwacją umożliwi Ci bezpłatną zmianę terminu przejazdu Flixem lub uzyskasz zwrot pieniędzy, zgodnie z warunkami panującymi na rynku, na którym podróżujesz.