Dostępne są różne metody płatności: rezerwacja online, rezerwacja przy użyciu aplikacji mobilnej, rezerwacja kartą (VISA/MasterCard/Maestro/Amex/Diners Club/JCB/Discover), PayPal, Google Pay oraz przelew natychmiastowy. Dodatkowo bilet można nabyć w punktach sprzedaży oraz biurach podróży. Tam dostępna jest płatność gotówką oraz wszystkie opcje płatności dostępne u danego przedstawiciela. Niektóre metody płatności wiążą się z dodatkowymi opłatami pobieranymi przez pośredników transakcji.
Jak kupić bilet na autobus FlixBus
Znajdź tanie bilety autobusowe
Z FlixBusem bez problemu znajdziesz tanie połączenia autobusowe. Nasze bilety zaczynają się już od 9,99 złotych w obie strony! Odkryj łatwe, wygodne i ekologiczne podróżowanie - siatka FlixBusa to ponad 400 000 połączeń do 3000 miejsc w aż 39 krajach Europy oraz USA. Nasza wyszukiwarka połączeń autobusowych podpowie Ci gdzie się wybrać - wygodnie i bezpiecznie.
Jak zarezerwować bilet autobusowy przez Internet?
Etap 1: wybierz swoją podróż autobusową w 3 kliknięciach:
- Wybierz miejsce oraz daty wyjazdu.
- Wybierz liczbę pasażerów.
- Kliknij „Wyszukaj”, aby znaleźć swój przejazd w najlepszej cenie.
Po znalezieniu trasy przejazdu wystarczy kliknąć „Zarezerwuj”, aby dodać podróż do swojego koszyka.
Planujesz wypad w większej grupie lub organizujesz wyjazd dla minimum 8 osób? Kliknij tutaj, aby sprawdzić, jak zarezerwować przejazd grupowy w 3 prostych krokach!
Etap 2: zapłać za swój bilet autobusowy
Wybierz preferowaną metodę płatności z listy. Wpisz wszystkie niezbędne informacje i kliknij na "Zapłać teraz".
Etap 3: odbierz potwierdzenie e-mailem
Po zarezerwowaniu biletu autobusowego dostaniesz potwierdzenie e-mailem ze wszystkimi szczegółami:
- datą i godziną wyjazdu i przyjazdu
- miejscami wyjazdu i przyjazdu
- sumą należności
- imionami i nazwiskami pasażerów.
Zarezerwuj bilet za pomocą aplikacji mobilnej
Możesz z łatwością zarezerwować bilet również za pomocą naszej aplikacji mobilnej. Sprawdź krok po kroku jak to zrobić:
- Etap 1: pobierz aplikację FlixBus z App Store lub Google Play
- Etap 2: zarezerwuj interesującą Cię trasę
- Etap 3: zapłać za pomocą jednej z naszych bezpiecznych form płatności
Dzięki aplikacji mobilnej podróżowanie z FlixBusem jest jeszcze łatwiejsze. To bardzo proste i wygodne rozwiązanie jeśli chcesz szybko zarezerwować bilety - po prostu sięgnij po swojego smartfona, wyszukaj aplikację FlixBus w App Store lub Google Play i ściągnij ją na swój telefon.
Po opłaceniu biletu dostaniesz potwierdzenie ze wszystkimi szczegółami Twojej podróży. Dodatkowo, Twoje dane zostaną zapisane w aplikacji, aby następna rezerwacja z FlixBusem mogła być jeszcze szybsza.
Podróż z nami to również troska o środowisko. Zapomnij o papierowym chaosie i drukowaniu biletów, przy odprawie po prostu pokażesz bilet zapisany w aplikacji mobilnej. Potem pozostaje Ci tylko już usiąść, zrelaksować i cieszyć się podróżą. Dodatkowo w aplikacji mobilnej czekają na Ciebie promocje oraz oferty specjalne. Aplikacja posiada również funkcję nawigacyjną, która pozwoli Ci sprawdzić, gdzie znajduje się Twój przystanek, jak do niego dotrzeć oraz gdzie w obecnej chwili znajduje się Twój autobus. Więcej informacji o aplikacji FlixBus znajdziesz tutaj.
Zarezerwuj bilet w punkcie sprzedaży
Jeśli wolisz zarezerwować swój bilet osobiście w punkcie sprzedaży, również jest to możliwe! Mamy rozbudowaną sieć autoryzowanych sprzedawców biletów, u których z łatwością kupisz bilet. Dodatkowo możesz też skorzystać z naszych sklepów FlixShops, które są zlokalizowane na wielu stacjach centralnych oraz w miejscach odjazdu. Dokładną listę miejsc w których znajdują się autoryzowane punkty sprzedaży oraz punkty FlixShop możesz znaleźć tutaj. Informujemy, że niektóre biura sprzedaży mogą naliczać opłatę transakcyjną.
Kup bilet bezpośrednio w autobusie
Bilety na połączenia FlixBusa możesz również kupić bezpośrednio u naszego kierowcy. Pamiętaj, że bilet u kierowcy kupisz tylko dzięki karcie płatniczej. Pokwitowanie płatności jest jednocześnie Twoim biletem. Oczywiście rezerwacja jest możliwa jedynie w przypadku, gdy autobus nie jest pełny. Jeśli w autobusie nie ma już wolnych miejsc, musisz poczekać na kolejne połączenie FlixBusa.
Jak znaleźć tanie bilety autobusowe?
Z FlixBusem najtańsze bilety zaczynają się już od 9,99 złotych! Standardowo im wcześniej zarezerwujesz, tym tańsze są ceny biletów. Dodatkowo masz pewność, że bilety na wybrane połączenie FlixBusa nie zostaną wyprzedane - to Twoja gwarancja rezerwacji połączenia. Dodatkowo warto wcześniej sprawdzić siatkę połączeń, tak aby wybrać to, które jest najbliżej Ciebie oraz celu Twojej podróży.
Dlaczego warto podróżować autobusem?
Autobus jest jednym z najbardziej wygodnych i ekologicznych środków transportu. Bez problemu dowiezie Cię do celu, generując przy tym znacznie mniej dwutlenku węgla niż samolot, samochód czy pociąg. Nasz autobus bezpiecznie dowiezie do wybranej lokalizacji i sprawi, że odprężysz się w trakcie podróży. FlixBus stawia bezpieczeństwo pasażerów na pierwszym miejscu, a nasz zielony autobus przewyższa standardy bezpieczeństwa. Wszyscy kierowcy zostali również przeszkoleni według najnowszych metod, a w naszych autobusach panuje obowiązek zapinania pasów. Zarezerwuj już dziś bilet na przejazd z FlixBus - z nami jesteś bezpieczny w każdej podróży!
FAQ
W jaki sposób mogę zapłacić za bilet?
Co zrobić jeśli nie otrzymałem/-am potwierdzenia rezerwacji?
Upewnij się, czy wiadomość z potwierdzeniem nie trafiła do folderu spam Twojej skrzynki mailowej. Możesz również pobrać lub otrzymać nowe potwierdzenie rezerwacji na naszej stronie. Wystarczy kliknąć „Nie pamiętasz swojego numeru rezerwacji?”. Podaj adres e-mail użyty przy zakupie biletu, a otrzymasz nowe potwierdzenie drogą mailową.
W trakcie procesu rezerwacji wyskakuje mi powiadomienie „Błąd na stronie”. Nie jestem w stanie zarezerwować biletu. Co z
Spróbuj skorzystać z innej przeglądarki internetowej. Nasza strona została zoptymalizowana pod przeglądarkę Chrome. Opróżnij historię przeglądarki, następnie usuń pliki cookie i spróbuj zarezerwować bilety jeszcze raz. Jeśli to nie zadziała, dodatkowo spróbuj zaktualizować przeglądarkę.
W trakcie płatności online wyskakuje mi powiadomienie o błędzie w trakcie dokonywania płatności i nie jestem w stanie zr
Opróżnij historię przeglądarki, usuń pliki cookie i spróbuj jeszcze raz. Możesz też wypróbować inną metodę płatności. Jeśli w trakcie przelewu natychmiastowego nie zobaczysz okienka do wpisania kodu 3D Secure, musisz wyłączyć blokadę wyskakujących okienek i spróbować ponownie. Jeśli problem nadal występuje, skontaktuj się ze swoim bankiem, tak aby sprawdzić co nie działa poprawnie.
Czy mogę anulować swój bilet w aplikacji FlixBus?
Oczywiście! Jest to bardzo proste - otwórz naszą aplikację mobilną i przejdź do menu Bilety. Następnie wybierz opcje Nadchodzące (przejazdy) i kliknij podróż, którą chcesz anulować. Wybierz opcję Zmiany w rezerwacji i postępuj zgodnie z instrukcjami. Możesz anulować swój przejazd do 15 minut przed odjazdem.